Exchange our link keh ^^

Monday, January 24, 2011

SOMEONE MAKE ME SAD

Hurm.. hari ni aku sedih sangat2... Aku kena marah diatas kesalahan org lain.. bukan aku nak mengata org tu..Tapi cuba la dia berfikir sikit.. walau pun aku dan dia bersaudara.. tak semesti nya dia memarahi aku sebegitu sekali... sampai dia cakap, kalau ayah aku mati atau masuk hospital, ianya salah aku... Apa yang aku dah buat???Jahat sangat kah aku ini? sampai sanggup membuat ayah ku sendiri derita... sedangkan membuat nya kecewa sedikit pun aku payah.. apa lagi nak dia mati.. Kalau ia mati, pada siapa aku nak bergantung hidup? Nak menumpang kasih dengan Ayah org lain? Tak sanggup aku,.. ayah aku sangat istimewa bagi aku.. tiada siapa yang boleh menggantikan Ayah aku dalam hati aku.. Ayah aku tetap no.1 didalam hati...
Aku dah takde tempat nak mengadu.. pada blog ni la aku curahkan segala isi hati aku yang tak dapat aku katakan pada org lain... nak aku katakan pada org lain.. nanti org cakap aku ni bawa2 cerita la.. 
dia suruh aku gtau ayah... kenapa dia sendiri tak bagi tau? kenapa? dia takut abg dia meninggal?kalau dia takut kehilangan abang sulung dia.. APATAH LAGI AKU!!! Anak kepada abg dia...hurm.. takpe la.. biarkan je la.. aku sabar je...k la.. Assalamualaikum W.B.T.

Sharing Is Caring

No comments:

Post a Comment

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...