Exchange our link keh ^^

Wednesday, April 6, 2011

   Hurm.. Satu demi satu jak masalah.. ckit2 gaduh... aku sik suka gaduh ngan nya.. tapi mok molah gney.. nya juak.. suka alu sebut sesuatu yang aku sik suka dengar..
lak ada apa2 hal kelak.. ku majuk ka apa ka.. bukan nya reti mok mujok.. ya ku malas mok majuk or marah an nya.. sebab aku tauk nya sikkan pujuk aku pun.... kelak mun nya marah aku sik mujok nya.. panjang la rajuk nya... hurm.. nak molah gney.. namanya dah " CINTA ".. Tapi untung juak aku couple dengan  nya tok.. nya salu nasihat aku.. bukannya nak ngejaik kan aku.. ntah la.. malas mok cakap..
"Awak, nak tau tak, setiap hari, CInta saya pada awak semakin kuat.. tak tau dari mana sya dapat kekuatan tu... Rindu,,, xyah cakap,... setiap saat saya rindukan awak! K la syg.. tak tau nak cakap pe dah.. p yang penting.. I LOVE U SO MUCH3X MORE!!!!
Sharing Is Caring

No comments:

Post a Comment

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...