Exchange our link keh ^^

Saturday, April 2, 2011

Jariku menaip Pada 02.04.2011

Kala aku kesepian
engkau di sisiku mewarnai gelap hidupku
engkau bagaikan mentari membawa sinar bahagia diriku bersamamu
cinta dua hati masih berputik
engkau yang masih sempurna masih lagi ku lihat cantik
panorama indah bagai sinar mentari kasih sayang
di terima bagai indah corak pelangi
sayup kian terasa ku ingin kau selalu di sisi
kau buat ku terjaga dari hanya terus bermimpi
apa yang kau mahukan tetap aku kotakan
apa yang ku perlu hanya sungkir manis senyuman
corak ati hanya untukmu akan ku buktikan kasih seluas langit bewarna biru
terbang di awangan nyata bukan khayalan
hanya kau dalam fikiran selalu kau dalam ingatan
sentiasa ada bila tibaku perlukan
kenangan terbuai setiap kali dalam dakapan
gambar -- gambar besar maki jadi memori
kita pernah berpisah kini kembali kerna kau ku cintai 
bayangan ilusi selalu bermain di fikiran
wajah nan ayu sang puteri jadi idaman
ia tetap tersemat di hatiku walau jauh raut wajahnya tetap di mindaku
beribu batu dirimu meninggalkan diriku
tidak pernah sekali punku melupakanmu
kerna kau lah permata yang bertakhta di hatiku
engkaulah segalanya di dalam hidupku
bagai tersesat di tengah lautan
ku perlukan bintang - bintang untuk di jadikan panduan
kerlipan cahayamu menyuluh perjalanan
walau sejauh mana akan aku dekatkan
tika aku bersedih kau selalu di sampingku
jangan kau bimbang hanya engkau yang satu
walau pernah terluka kau tetap aku cinta
akan ku bersamamu susah senang harung bersama
takkan ku sia kan kerna kau lah seagalanya
tanpamu hidupku di selebung gelap gelita
sentiasa terlena bila dalam asmara
akanku jadikan kisah kita sebuah lagenda
dikau tetapku sayangi walau hilang terbit mentari
cintaku seindah pelangi membara bagai api
cintaku padamu masih seperti dulu kasih dan sayangku ini hanyalah padamu 
tiada satu atau dua tiada tiga mahupun empat
hanya diri kau saja cintamu di hatiku kekal terpahat
walau dari setiap penjuru halangan yang datang mendekati cinta kita
namun...
semua itu hanyalah mainan dalam percintaan
hanya kalimah aku hanya cinta padamu
kalimah kedua aku rindu padamu
kalimah cinta i love u......
kau......
bawa diriku ke destinasi di mana cinta kita bersatu
aku......
perlu dirimu tuk bawaku merealisasikan cintaku

Sharing Is Caring

No comments:

Post a Comment

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...