Exchange our link keh ^^

Wednesday, January 18, 2012

18 Jan 2012

Assalamualaikum Blogger ^_^
Hari tok firstday aku blogging pakey my new laptop ^_^
07 Jan 2012 mak aku beli untuk aku :) tapi.. ada tapi juak, :) tiap bulan aku bayar nya 1 rat ^_^ adil kan.. :P xpa..byar sikit2..daripada loan nak :P bagus gik berutang dengan mak sendiri ^_^ sigek gik.. syg ku dah start keja :) lagi confirm ku dapat jadi bni nya.. sbb mak ku padah boh hegeh2 mok kawen dengan org xda keja.. bak kata bapak aku.. jangan kutip yang kat tepi jalan :P
k la.. caw lok..line ciput tok.. xkuat line maxis di umah ku tok..
any ways.. love u syg.. ^_^ <--- kata2 bermakna doe :)

Sharing Is Caring

No comments:

Post a Comment

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...