Exchange our link keh ^^

Tuesday, March 5, 2013

Pray for SABAH (LAHAD DATU)



(Salah seorang Hamba ALLAH yang Bengap! Aku langsung
 xkesah kalau ada yang marah aku sebab aku
 panggil dia bengap! Sebab dia ni memang BENGAP! )



Pandai berak tak reti cebok,
Ada hati nak mengusik si dara.
Hanya pandai bermain facebook,
Ada hati nak mengata tentera.

Mengusik dara kerana suka,
Walaupun tahu diri tiada rupa.
Nyawa terkorban dikatakan sandiwara,
Itulah sumbingnya bibir pengkhianat negara.

Pabila suka perlu berusaha,
Barulah si dara jatuh cinta.
Bukan masa untuk duduk mengata,
Hargailah mereka si pejuang negara.

( SALAH SATU PANTUN AKU KOPIPES DARI ENCIK Encik Muka Buku )



(Sungguh mulia hati abg ni :'( aku baca msg dia, menangis aku :'( dia RELA berjuang semula untuk
Negara walaupun tanpa BAYARAN :'( )
 


ya Allah..Kau lindungi lh mereka yg sedang berjuang demi negara ini.smoga mereka selamat kembali kepangkuan kluarga mereka.Amin Ya Rabbal Alamin. ( Satu post entry dari seorang ISTERI PEJUANG :'( merangkap kazen aku) Sabar lah wahai kakak, abg Naz pergi berjuang untuk negara :'( Adik hanya mampu berdoa dari sini :')

1 lagi gambar untuk kita lihat :') 



INI BUKAN SANDIWARA! SIAPA YANG INGINKAN MAUT HANYA SEKADAR UNTUK BERSANDIWARA??? 

P/S : ADA AKAL, KITA GUNA, ADA HATI, KITA BERDOA UNTUK MEREKA YANG BERJUANG :'(
Sharing Is Caring

No comments:

Post a Comment

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...