Exchange our link keh ^^

Tuesday, October 16, 2012

Ada Apa Dengan Cinta?


EnambelasSepuluhDuapuluhduabelas...(16.10.2012)
Cinta...Sebenarnya ada apa dengan cinta?

Ada yang kata, CINTA umpama AIR KOPI yang hangat.. Hangatnya cuma Sebentar...Kemudian Akan sejuk..(Sama Seperti Saya.. Marah saya cuma sebentar.. Kemudian, akan Reda :) )

Ada yang kata, CINTA umpama DADAH..Bila kita cuba tinggalkan, kita akan rasa Sakit yang amat sangat.. Cinta buat kita jadi KETAGIH...(Sama seperti Saya.. Saya xboleh tinggalkan awak :) )

Ada yang kata, CINTA umpama TAUFAN.. Tanpa kita ketahui, Cinta itu datang dengan tiba-tiba...(Sama Seperti AWAK.. Awak muncul dalam hati saya tanpa saya sedari...)

Dan CINTA umpama MATAHARI & BULAN.. Awak Matahari, Saya Bulan.. Nak tau kenapa? :) Tanpa Bulan, Manusia tak ada masa untuk berehat.. Dan.. Tanpa Matahari, Manusia akan menjadi terlalu malas... Begitu lah Saya.. Tanpa awak saya Heartless.. Tiada HATI..  

Sharing Is Caring

1 comment:

  1. Cinta Lahir Dari Hati... Tanpa Hati, Tiadalah Cinta ^_^

    ReplyDelete

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...