Exchange our link keh ^^

Wednesday, October 17, 2012

Impian


Impian..

Apa impian aku?  Selama ini aku sentiasa tertanya-tanya pada diriku sendiri, apakah impian aku...  Wajarkah diriku sendiri tidak tahu apa impianku?  Akan wujudkah masalah jika ku tidak tahu apa impianku?  Pentingkah sebuah impian itu?  Huh.. Aku keliru... Mengapa kita harus punya impian sedangkan kita punya takdir kita sendiri?  Haha.. Lucu sungguh diriku ini.. bertanya pada diri sendiri suatu soalan yang diriku sendiri tak boleh menjawabnya...

Cita-cita..

Apa cita-citaku?  Hehe.. selama ini aku tiada cita-cita.. Mengapa ya? Aku tak pasti apa cita-citaku....

Cinta...

Kalau yang ini, aku boleh jawab.. Aku ada cinta.. Dari aku dalam rahim ibuku aku sudah mengenali cinta.. Cinta pada Ibu & Ayah yang melahirkan aku di muka bumi ini... setelah aku meningkat dewasa.. Cinta ku masih pada Ayah & Ibu.. Tetapi, bukan hanya pada mereka berdua.. Wujud seorang jejaka yang telah menyinari hidupku yang sudah pun disinari oleh org tuaku.. Seorang jejaka bernama Abdul Azim B. A. Hamid.. Seorang jejaka yang pada mulanya hanya sahabat ku.. tapi sekarang dia bakal jadi pemimpinku.. bakal menjadi Syurgaku.. Bakal menjadi Suami ku..  Hehe... memang lucu jika kita sudah berangan-angan dengan sesuatu yang belum pasti.. Kita hanya merancang.. Allah yang menentukannya :)

P/S : Jiwang sekejap tak pe la kot kan :P hihihi

Sharing Is Caring

No comments:

Post a Comment

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...