Exchange our link keh ^^

Thursday, October 18, 2012

Aku Terasa Hati..


Aku terasa hati pada sygku beberapa hari yang lalu... Waktu dia sibuk, letih dan banyak kerja...
Actually, bukan itu yang buat aku terasa hati... Apa yang buat aku terasa hati adalah bila dia xlayan
aku.. Bila malam, call, dia cakap dia mengantuk.. Letih masih tersisa walaupun ujian renang 2 hari dah lepas.. Aku dengan hati yang berat, bagi je dia tidur.. Tapi, esoknya dia boleh g jalan2 dengan kawan2 dia..  Aku paham, Kawan sememangnya lebih penting dari kekasih.. Tak aku nafikan, tapi, kalau boleh, jagalah hati aku.. Aku dah berusaha semampu menjaga hati dia.. 2 hari aku lyn "Semadi Nadai" kat dia.. Tapi, dia masih xtau apa dia buat kat aku.. dia cakap dia minta maaf, dia tanya apa salah dia.. <==== (Nampak kan dia tak tau apa dia buat ) Argghhh!!! geramnya aku masa tu.. Dia asyik2 minta maaf kat aku.. mula2 aku elak daripada maafkan dia.. Tapi aku kesian kat dia.. kalau ikutkan Ego aku, mmg aku x maafkan..Tapi, aku ikutkan hati.. Aku sayangkan dia.. Jadi aku maafkan dia.. Aku berharap sangat dia tak buat aku macam tu lagi.. Tersiksa hati aku..

P/S : Dalam diri ada EGO dan HATI.. Mana satu kita nak ikut?  Tepuk dada tanya hati ^_^..
Sharing Is Caring

No comments:

Post a Comment

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...