Exchange our link keh ^^

Friday, October 19, 2012

Cerita Blackberry


Hurm.. Blackberry.. :) apa nak cakap ye? My auntie, Noor cakap pakai blackberry best..boleh whatsapp, BBM, FB, Twitter, Blogging.. only for RM25.00 a month :O omaigad..betul ker? haha..dia cakap betul :P aku iakan aja.. dia kata, jum kita pakai blackberry.. Jawaban aku?? aku jawab je Tahun depan je la aku pakai..hahaha..kena tunggu gaji naik :P weeekkkk...dia ok lah, tunang dia belikan :P haha... tapi aku mmg M Blackberry Curve ^_^ ohsem sangat tau>> hahahaha... bbnya aku belum miliki.. aku tunjuk gambar je lah..
Tengok Blackberry je.. Gambar 4 org tu abaikan jek ^_^

P/S : Bipen aku ckp mahal..mmg mahal pun :P berangan je nak bb ni :P Tp, insya Allah, aku akan tunai kan impian hati aku untuk dapatkan BB Curve ni ^_^ papai..

Sharing Is Caring

No comments:

Post a Comment

Sekiranya anda pandai berkata-kata, Komen lah ^_^

Tutors {Lyssa}

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...